niedziela, 27 marca 2011

hit i kit z avene

Na wstepie chcialabym napisac, ze moje wszystkie opinie o kosmetykach sa subiektywne.Bede opisywac plusy i minusy , ktore ja zauwazylam, dla kogos innego dany kosmetyk moze by hitem lub nie.
Po obejrzeniu tysiaca filmow na yt zdecydowalam sie na zakup jakiegos kosmetyku z dwoch firm , a mianowicie z La Roche- Posay i Avene.Moja skora jest raczej normalna ze sklonnoscia do przesuszania sie,wiec moj wybor padl na cold crem , ktory ma jest przeznaczony dla skory suchej i wrazliwej.


 Mego rozczarowania nie da sie nawet opisac.Wydalam 14 euro(na szczescie tylko tyle) na krem po nalozeniu ktorego nie ma mowy o wyjsciu z domu przez ok godzine.Co do nawilzania suchych miejsc jest ok, ale to jak po nim sie swiece- normalnie jak zarowa.Krem pozostawia na twarzy tlusta warstwe, ktora wyglada okropnie i nie chce sie wchlonac przez nawet godzine lub dluzej.Nie nakladam tego kremu jakies ogromne ilosci , wiec nie mam pojecia skad taki efekt.O makijazu tez nie ma mowy,  jak dla mnie pod makijaz absolutnie sie nie nadaje. Szczescie w nieszczesciu ,ze zuzyje go moj luby , bo ma bardzo sucha skore, ale nawet on, choc nie jest wybredny jezeli chodzi o kosmetyki, uzywa go tylko na noc.Nie kupie juz go nigdy, jak dla mnie okazal sie wielkim kitem.
 Mimo tego ,ze rozczarowalam sie cold cream ,  kupilam zel do mycia twarzy z Avene.Co prawda nie jest przeznaczony do mego rodzaju skory, ale jest moim absolutnym hitem.Jest to najlepszy zel jaki mialm do tej pory, a mialam ich juz troche.
 Jak dla mnie same plusy:
 -nie wysusza- zawsze po umyciu twarzy mialam dziwne uczucie sciagniecia, przesuszenia ,dyskomfortu - zapomnialam co to jest odkad mam ten zel
 -wydajnosc - uzywam go od ok. 2 m-cy min 2 razy dziennie i zuzylam go dopiero ok 1/3 opakowania, wiec nawet to ,ze kosztuje 15 euro mi absolutnie nie przeszkadza
-swietnie usuwa makijaz
-nie podraznia oczu - zadnego uczucia pieczenia czy cos w tym rodzaju
-oczyszcza rewelacyjnie   
Jak dla mnie absolutny hit i jak sie skonczy kupie go na pewno , gdyz znalazlam swoj ideal za rozsadna cene. Gdybym juz chciala naprawde znalezc jakis minus to chyba to, ze  z pompka bylby wygodniejszy w uzyciu.Ale to taki malenki szczegol.


Jestem przekonana , ze z firmy avene zakupie jeszcze jakis produkt. Absolutnie po rozczarowaniu kremem cold cream nie jestem do nich uprzedzona i uwazam  ,ze za jakis czas sprobuje czegos innego. Ale chyba  nie teraz , bo teraz mi chodzi po glowie plyn micelarny z Vichy, jednak poczekam najpierw na recenzje na innych kanalach, bo nie lubie kupywac nic w ciemno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz