wtorek, 15 marca 2011

to co tygryski lubia najbardziej czyli sconta


Chcialam pochwalic sie co upolowalam na przecenkach.Pomijajac fakt iz mieszkam w malenkiej miejscowosci ,gdzie jest jeden sklep z odzieza ,w ktorym zwykla bluzka kosztuje 50-80 euro, uwielbiam posezonowe wyprzedaze.Zawsze juz w styczniu mam odlozonych troszke pieniazkow, aby gdy tylko sconta sie zaczna ruszyc na zakupy- na co wcale nie narzekam ;-).W tym roku upolowalam trzy torebki:
Pierwsza kosztowala 50e i byla przeceniona na 25e wiec skusilam sie.Nie jest duzych rozmiarow ale spokojnie mozna tam zmiescic sporo rzeczy.Mi sie podoba i jest najczesciej uzywana obecnie torebka przeze mnie.

Druga jest wrecz ogromna i wedruje do mojej siorki.Smutno mi troche z tego powodu ,bo i mi sie podoba,ale czego nie zrobi sie dla rodziny

Ostatnia jest biala ,gdyz kupilam ja z mysla o wakacjach.Latem lubie ubierac sie w jasne kolory,a pozatym widzialam cudne biale sandalki wiec powinna pasowac.Ubrania kupywalam raczej z mysla o tym ,ze w tym roku wybieramy sie na swieta do polski,a wiec rzeczy cieple i praktyczne.
Ten sweterek kosztowal 35e a ja za niego zaplacilam 10.Jednak oddam go chyba dla siorki bo jestem niziutka a w tym swetrze czuje sie jeszcze nizsza.
Do tego swetra nie bylam zbyt przekonana ,ale jak przymierzylam go w domu do rurek i kozakow to SZAL!!.Przylegajacy do ciala z rurkami wyglada super a na dodatek milusi w dotyku.Przeceniony z 37e na 8e-to pozostawie bez komentarza.
Ta bluze kupilam pod wplywem chwili-chwile potem zastanawialam sie co z nia zrobie.Wydawala mi sie za szeroka,troche nijaka.Zmieniam zdanie -z leginsami wyglada super.Proste i wygodne polaczenie.
Ta kurtkr kupilam juz z mysla o wiosnie(oby nadeszla jak najszybciej).Krotko mowiac podoba mia sie. byla przecenina z 69.99 na 20 e tak ze niezle.Ostatnio widzilam taka sama u Zuzy z "Na Wspolnej"(jezeli ktos oglada to wie o kogo chodzi).          
Mam nadzieje ze wybaczycie Mi te zdjecia,wiem ze sa okropne i postaram sie opanowac jakis program do obrobki zdjec ,ale na razie jestem kompletnym laikiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz