sobota, 2 kwietnia 2011

PUPA -COZ ZA MILE ZASKOCZENIE

Gablotke z kosmetykami firmy PUPA zawsze omijalam szerokim lukiem. Pewnie zapytacie sie dlaczego. Otoz , jest ustawiona w szeregu gablotek z takimi kosmetykami jak np. deborah, rimmmel , maybelline, czyli powiedzmy sobie szczerze sredniej jakosci za nieduze pieniadze.I o cene wlasnie chodzi , bo z tych wszystkich marek PUPA jest najdrozsza. Mialam tusz do rzes z tej firmy i nie powalil mnie na kolana ,  lepiej wspominam juz tusz z deborah , ktory kupilam za smieszne wrecz pieniazki w promocjii.Moral wiec taki, ze to co drozsze nie zawsze jest lepsze. Jednak wczoraj zostalam pozytywnie zaskoczona.Wpadam do ipershop a tam przy kasie wystawione sa 4 kolory lakierow do paznokci  z PUPY.Ogladam sobie i krece troche nosem , bo tylko jeden mi sie spodobal w kolorze niebieskim, a corcia krzyczy(na dodatek po wlosku) , ze ona chce rozowy.Pani ekspedientka z tego sklepu sluchajac naszej rozmowy zaprowadzila mnie do gablotki , ktora byla troche wcisnieta  pomiedzy inne , wiec jej wczesniej nie zauwazylam.Po prostu mi szczeka opadla.Do wyboru 56 kolorow, wszystkie tylko za 4,70euro , wiec niedrogo. Na dodatek kolorki swietnie wygladaja na paznokciu.Kupilam wczoraj tylko dwa , ale np. lakieru niebieskiego wystarczy jedna warstwa i juz wyglada swietnie.Nizej prezentuje wam kila kolorkow  ,akurat te spodobaly mi sie najbardziej i bede je pomalu gromadzic.

 


















 Na dodatek to nie koniec.Jako , ze dziewczyny , ktore pracuja w tm sklepie sa super mile , jedna z nich pokazala mi tez ,ze  PUPA tez  wypuscila serie tzw. pekaczy





To akurat nie sa wszystkie , sa jeszcze 2- 3 inne kolory.W Ipershoap sa tylko te najciemniejsze , a mi sie marza te z biala baza.Cena 9.50 euro.Na szczescie jest jeszcze Gardenia a tam nawet jak nie ma , to mozna sobie zamowic,wystarczy ladnie sie usmiechnac do pracujacych tam dziewczyn .

4 komentarze:

  1. Fajna kolekcja, bardzo podoba mi sie 5 ostatnich odcieni (tych solo) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach ten lakier fioletowy jest śliczny...widzę że też u Ciebie początki z blogiem tak jak umnie zapraszam do mnie http://sweetperelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam do obserwowanych za Twojego uroczego nicka, Makowa Panienka - tak na mnie mówili w podstawówce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczne kolorki:) Ciekawe jak z ich trwałością?:)

    OdpowiedzUsuń